Callcenter helyett:
kapcsolattartás a felhasználókkal WEB felületeken
keresztül
Minden user "álma", hogy ha új
hálózati csatlakozásra van szüksége vagy a jelenlegit módosítani szeretné,
esetleg az egyik végpontja nem működik megfelelően, akkor ne kelljen:
- telefonszám után nyomozni, reménykedni, hogy felvegyék;
- magyarázkodni, azonosító kódokat keresgélni;
- attól félni, hogy az egész ügy elfelejtődik, vakvágányra
jut;
- attol félni, hogy három nap múlva csak adatpontosítást kérnek.
Szeretne egy korrekt, folyamatosan elérhető felületet, ahol
mindig maximális szakmai korrektséggel és szorgalommal kezelik az ügyet.
Ezekhez pedig ma már csak egy web böngészőre van szüksége a felhasználónak. Rendszerünk "ügykezelő" modulja felveszi a felhasználó végpontkérelmét vagy módosítási igényét, dns igényét, végponti hibáját, egyéb bejelentését. Aztán a "hálózat" modullal megvitatja, hogy a kérelem vagy módosítás lehetséges-e. Ha nem, akkor adatkorrekciót kér, ha igen, akkor a teendőket ütemezi a hálózatos kollégáknak. Ezeken kívül folyamatos vagy eseményvezérelt tájékoztatást ad a folyó ügyekről, hibákról és leállásokról.